CahayaQasehMu...

"Hidup ini adalah sebuah PERJUANGAN..perjuangan memerlukan pengorbanan.. tiada hidayah tanpa DAKWAH, tiada dakwah tanpa perjuangan..dan tiada perjuangan tanpa pengorbanan"

Saturday, February 26, 2011

Test oh Test!!

Salam..

Pagi tadi aku g ambik test computer utk lesen..haha klako2..kali pertama gagal truh..
aku buleh 41/50..markah lulus 42/50..base goh se je lagi nok lulus..
bengang giler mase tubek dr bilik tu..

dakpe2..wpun bengang..huk3


pah cik kerani print result,aku pon tanye:

"kalu nok wat mule,slalu,buleh dop"
pahtu ye tgk jam ye,tgk skrin comp,ye pon kate:
"buleh,tggu kol 11.15 kekgi"
aku tgk jam kol 10.50..chanteek dok payoh tggu lame..
"doh kena bayor brape ea"
ye pon jawab:
"bayor rm27 yer"
mujur 27 riya je..hehe..

aku pon berlalu n duduk kat krusi baris ketiga..ade 6,7 org g duk nunggu..
lantas aku pon buke buku balik,stdy smula..haha
aku rase byk saloh tang bhgn ketiga..bhgian akta2,sistem KEJARA..ye byk tya kod la,system mate demerit la..mane dang nok hapal..dh la system mate demerit tu mcm2 jenis plok kesalahang,,huhu..sabo je la aku..

pastu kat2 11.20 aku pong g smula kat kaunter cik kerani tu..bayor sekian2,ambik smula gambor..dop tau la gane hal muke aku tyme tu..masam giler kot..huhuuu..

pah masuk tgk2 soalan lain pulok..aku ingt soalan same mcm tadi..ala padang doh la..
sbb mase aku buke buku tadi aku cari soalan hok same ngan ye tanye,.hok aku bahang rambang tadi..
bahang tanoh doh la aku kali ni..huhu..jawab3 abis 50 soalan..dlm 50 tu, ade la 5 ke 6 aku dok sure jawapang ye..tawakkal je la tyme tu..cek2 balik ok la..x dok pon jawapang hok aku uboh..
pastu klik tamat tu..kuor kputusan..Alhamdulillah lepas gok kali kedua..
dapat 44/50..lepas2..sengeh je tubek tu..hehehe..

No comments:

Post a Comment