CahayaQasehMu...

"Hidup ini adalah sebuah PERJUANGAN..perjuangan memerlukan pengorbanan.. tiada hidayah tanpa DAKWAH, tiada dakwah tanpa perjuangan..dan tiada perjuangan tanpa pengorbanan"

Wednesday, April 27, 2011

D' Terengganu Terchenta!




Alhamdulillah aku dah selamat sampai Terengganu..perjalanan dari Tg Malim,melalui jalan Temerloh Bentong Maran Kuantan Kemaman Dungun Marang..akhirnya sampai..bertolak pukul 8 malam,dan aku sampai kira2 jam 430 pagi..awal tu..balik terus cari katil sambung tidoq..hehe..tak dapat nak lena dalam bas..mungkin excited sangat nak sampai..haha!aku akan memanfaatkan 10 hari cuti ini dengan tidur kerja2 berfaedah..[berfaedah la sangat]..jadual aku untuk cuti yang sedikit ni>>bangun tengahari  pagi,makan,tengok tv,update fesbuk,kemas2 rumah sikit,sembang2..tu je yerr..berfaedahnya benda yang aku nak buat ni..haha!


Tadi ade seorang kawan aku bagitau dah boleh cek nama penyelia praktikum untuk sekolah nanti..cek punye lah cek,dapat Pn Syiqin..huhu..ok la..


So, tu je yang aku nak tulis hari ni..perut rasa lapar pulak!oh,pukul 4,mkn tengahari pon belum..[sebenarnya makan tengahari aku tadi ditukar kepada sarapan pagi]..hehe! al maklumlah letih dalam bas pun tak hilang lagi..


ok,babai!!


p/s:aku rindu setengah mati kepadamu,sungguh ku ingin kau tahu......T__T

No comments:

Post a Comment