CahayaQasehMu...

"Hidup ini adalah sebuah PERJUANGAN..perjuangan memerlukan pengorbanan.. tiada hidayah tanpa DAKWAH, tiada dakwah tanpa perjuangan..dan tiada perjuangan tanpa pengorbanan"

Saturday, February 4, 2012

Entah La.

Assalamualaikum.
Rasanya dah lama aku biarkan blog ni tanpa entry-entry baru.
Bukan ape.Malas.Padahal tak banyak kerja pun.Duduk kat rumah goyang kaki je.
Sambil-sambil tengah nak habiskan lesen.Tengah cari kerja tapi tak ada rezeki lagi.
Sekarang ni dapat banyak jemputan kahwin.Aku?
Nanti lah dulu.Rasanya nak kenal dunia lagi.Biar hidup sebagai remaja dan bujang ni ada erti.
Biar aku rasa lagi pahit manisnya dunia ni.

Tadi baru dapat tahu result utk semester akhir baru-baru ni.
Tak berapa nak senyum.:'(


Result utk tesis buat aku sakit hati.
Orang kate tak baik berprasangka buruk la,ape la.
Tapi tetap tak nak senyum.:((
Sakit hati.Dalam.
Lama aku luangkan masa dengan dia.
Edit situ edit sini.
Ni je yg aku dapat ke?
Eh,tak baik mengungkit la..
Ye la,tu je yang Allah nak bagi kat aku.
Terima.
Ikhlas.
Redha.
Boleh ke?.
Aku kenal la diri aku.
Lama ambil masa.
Baru dapat terima.

##Ya Allah, kecilnya diri ni.. Bila diuji sedikit seolah-olah tiada apa yang mampu menyelesaikannya, kerana kita lupa, kita masih punya Dia..Jadikanlah aku hamba yang sabar dan syukur.. =(

2 comments: