CahayaQasehMu...

"Hidup ini adalah sebuah PERJUANGAN..perjuangan memerlukan pengorbanan.. tiada hidayah tanpa DAKWAH, tiada dakwah tanpa perjuangan..dan tiada perjuangan tanpa pengorbanan"

Saturday, March 5, 2011

Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia~~

As-salam...
fuhh!!minggu ni macam tak de rehat je..berjalan aje kejenye...maksud aku bkn berjalan2 mkn angin..berjalan2..ke situ..ke sini..kelas isnin-khamis,jalan jauh sbb kelas hujung dunia tu ha..
assigment plak ade 2 kna submit jumaat ni..yg x ley blah asgment AIS..punyala berpusing2 otak aku nk translate dr BI ke BM..huhu..sabo je la..google translate pon cam hampeh je translatenye..baik aku translate sndri..tapi ayat tunggang langgang la..lantak la ade aku kesah...wawawa
pastu hari ni plak pegi kelas teori..turun pukul 8 balik bilik dalam pukul 330 ptg..
dgn laparnye..letih..fuhh...Allah je yg tau..tapi nyempat lg mengupdate fesbuk,blog..hehehe
tadi mase on the way balik,aku singgah sat kat pesta buku tu..ingt nak tengok2 je..
tapi terpandang satu buku ni..
tajuk mcm menarik..edisi khas utk wanita plak..belek2 sat terus aku beli..tak mahal pon lgipun ade die bagi less rm1..hehe..takpe la bukan buku yg mengarut..
ni la buku yg aku maksudkan
.
.
.
.



insyaAllah akan dikhatamkan dalam waktu yg terdekat ni..
dan aku akan menjadi wanita yang paling bahagia..insyaAllah...:)))

## SELALUNYA KITA DILUPAKAN,TAPI KITA TAK PERNAH MELUPAKAN...AKU REDHA..


No comments:

Post a Comment